Pondělí, 9. června 2008, půl páté odpoledne v Battersea parku

17. července 2008 v 1:00 | Michal |  Můj deník, alias Z Hluku do Londýna
Je hezky, sem tam mráček. V parku, kde čekám, až klukům skončí tenis, je spousta lidí, kteří se povalují a užívají si sluníčko.

Takže pár vět o minulém víkendu:
Sobota: Dopoledne volám Žanetě, ta se doslechla, že je dnes v Epsomu Derby. Velká událost kousek od nás, takže místo plavání jedem tam. Jít plavat můžeme přece kdykoliv jindy. V jednu máme sraz před nádražím v Suttonu. Za chvilku přichází i Anja. Jdeme do obchodu koupit něco na jídlo, pár pivek a vyrážíme. Jedeme nacpaným vlakem. Derby je velká událost, má tam být i královna. Vysedáme a jdeme opravdu hezkým městem, pak přírodou, přes nějaká golfová hřiště, spolu s davem až k samotnému místu.
Všude auta, autobusy a davy lidí. Jdeme podchodem na druhou stranu dráhy, naproti tribuny a zabíráme místo mezi spoustou povalujících se rodinek na dekách. Na dráhu nevidíme. Vidíme jen vzdálenou obrazovku, kde je sem tam i záběr na královnu. Popíjíme pivka, baštíme sendviče a klábosíme. Pohodové odpoledne.
Pak se jdeme trochu podívat po okolí, všude je hezká příroda, ale taky hromady odpadků po dnešních návštěvnících. Angličané jsou prasata.
Nedokážou si po sobě nic uklidit. Většina odchází, my zůstáváme, jíme, pijeme a klábosíme. Odcházíme na vlak až po západu slunce.
Trošku bloudíme na golfových hřištích, ale ne dlouho. Jedeme vlakem zpět. Má první jízda načerno a myslím, že s touhle partou určitě ne poslední. Žaneta i Anja jsou báječné. Je s nimi sranda a rozumíme si. Domů dorážím nějak kolem půl desáté a hned jdu spát.
Neděle: Dopoledne mi volá Žaneta. Dnes jdeme plavat. V jednu opět v Suttonu. Jdeme nakoupit piva a jídlo. Pak na parkovišti čekáme na Vaška. Další au-pair z Čech. Vašek je tady už téměř rok. Má auto. Jedeme na koupaliště, kde nás čeká Anja. Koupaliště není tak hrozné, jak jsem si představoval podle popisu od Žanety. Ale je to asi jako u nás před dvaceti lety. No jo, Angličané. Po plavání procházíme pár obchodů a jdeme do parku.Zase všude válející se lidé, ale tenhle "zvyk" se mi líbí. V parku klábosíme, jíme a pijeme. Pohoda. Domlouváme se s Vaškem na sobotních výletech autem po okolí Londýna, to se mi líbí. Jsem opravdu rád, že jsem se seznámil s těmito lidmi. Jsou báječní, mají rádi cestování a tak celkově jsme asi na stejné vlně. To je důležité.
Už se stmívá, park je dávno vylidněný, tak jedeme domů. V deset jsem doma, prohazuji pár slov s Lindou, která sedí u počítače, a jdu spát. Náročný a velmi dobrý víkend. Snad budou takové i další.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.