Čtvrtek, 4.září 2008, zpět v Anglii - pokračování

9. září 2008 v 1:39 | Michal |  Můj deník, alias Z Hluku do Londýna
Pokračování zápisu vloženého 5.9.2008

V neděli vstávám pozdě. Po obědě se jedu opět projet na babetě po okolí.
Odpoledne u sestry opékáme maso na dvorku. Sešla se celá rodina. Večer jdu navštívit novomanžele.
Pondělí: Dopoledne se jdu rozloučit s babičkou a dědečkem, pak jedu jen na chvilku do Brodu a odpoledne se balím. Ve dvě ještě přichází sestra se švagrem a neteřema, takže jsme se ještě všichni sešli. Celá nejbližší rodina. Na dvoře popíjíme kafe. Ve čtyři odjíždím s rodičema do Uherského Hradiště na vlak.
Ten má sice trochu zpoždění, ale v Praze je skoro na čas. V deset večer vysedám z metra na Smíchově, pak autobusem ještě kousek dál. Spím u známých.
V úterý jsem v poledne docestoval na Muzeum a jdu za Žanetou. Bydlí nedaleko, ale tahám sebou velkou cestovní tašku, tak mi jde naproti a pomáhá mi s tím. Jdeme na pivo a chvilku si povídáme.
Pak jdeme k Žanetě. Nechávám tam tašky a jdu zpátky na Václavák, kde na mě už čeká Monika. Chvilku se procházíme po Praze a před čtvrtou hodinou už jsme zpět u Žanety.
Ta mi mezi tím přibalila "trochu" jejích věcí do mé tašky. Teď je opravdu velká a těžká. Vlečeme to společně na metro a tam se loučíme. Přesedám na autobus a vysedám na letišti. Při odbavení mi mladík za přepážkou oznamuje, že let bude o tři hodiny zpožděný. Je pět hodin, let měl začít v sedm, ale je přesunut na desátou.
Poukaz na 180,- vyměňuju za menu u Mc' Donalda. Čtu si, chodím, nudím se. Mezi tím už jsem zjistil, že vlak, který jezdí z Lutonu přímo do Carshaltonu už nestihnu, takže netuším, jak se v noci dostanu domů. V půl jedenácté odlétáme. V letadle už nemají nic k jídlu, tak aspoň na chvilku usínám. V půl dvanácté Londýnského času už jsem na Lutonském nádraží. Ptám se pána za přepážkou, jak bych se mohl dostat domů. Napřed kroutí hlavou a říká, že se dnes v noci do Carshaltonu nedostanu, ale ještě hledá a nachází spoj do Croydonu. Ten je kousek od Carshaltonu. Asi pět kilometrů. Kupuju lístek a čekám na vlak. Ve dvě hodiny vysedám v East Croydonu. Jsem někde v Londýně, v noci, sám, je zima a mám sebou obrovskou těžkou tašku. Mám hlad a jsem nachlazený. Taxíkem se jet nedá, protože tu žádný není. Nicméně neztrácím hlavu a nacházím zastávku nočního autobusu, který jede ve tři hodiny a téměř do Carshaltonu. Před čtvrtou hodinou jsem doma. Ještě vybaluju pár věcí a ve čtyři usínám.
Ve středu se budím v devět hodin. Zdravím Maxe a Olivera, sedící u televize. Snídám. Pak schází dolů Linda a chvilku si povídáme. Zítra začíná klukům škola. Mám vyzvednout Oliho školní sako z čistírny, takže v poledne jdeme pro něj. Sako odkládám doma, beru věci na cricket a jdeme hrát do parku. Po cricketu jdeme na minigolf. Večer ukládám kluky do postele. Linda se vrací v půl deváté z práce.
A už je dnes - čtvrtek. Vstávám v sedm. Dnes jdu na vstupní pohovor do školy. Před devátou jedu vlakem do Suttonu. Cestou mi volá Linda. Škola klukům začíná až o týden později. Asi to spletla. Už jsem se těšil na volná dopoledne, ale ten týden uteče rychle. Ve škole chvilku čekám. Vyplňuju papíry, píšu pár vět o mém životě před odjezdem do Anglie. Pak probíhá krátký pohovor a jsem zařazen do E3. Ještě platím £74,-. Chvilku se procházím po Suttonu. Začíná pršet. V jedenáct jsem doma. Linda odchází do práce a kluci se dívají na televizi. K obědu chystám burgery. V půl páté přichází Marra. To je paní, která chodí občas nahlédnout na kluky. Je tu necelou hodinku. Mezi tím přestalo pršet, tak pak jdeme s klukama do obchodu koupit chleba a do večera zůstáváme na dětském hřišti. V osm posílám kluky do postele. Chvilku na to přichází Linda a já mám volno.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.